Tuesday, May 19, 2009

Sambutan Hari Guru 2009 Peringkat KISAS

Asslamualaikum.

Semalam(19.05.09/selasa), aku dgn Muhammad Zulkarnain pegi KISAS utok membincangkan ttg sambutan Hari Guru prgkt Kolej. Di sana, kami brjmpa dgn Pn Norlida selaku guru yg in-charge sambutan Hari Guru nih, dan juga Akh Husaini selaku pengarah projek. Hari Guru peringkat kolej akan dilangsungkan pada 29.05.09(jumaat). Antara perkara yg sudah dibincangkan semalam:

(1) Pembelian kek. Pn Norlida dan Akh Husaini sudah mengesahkan perkara ini, dan insyaAllah perkara ini boleh dijalankan. Rancangannya, kek-kek yg dibeli oleh kita akan dipotong oleh Pn Haznah(sbb pgtue xde masa tuh) di atas pentas. Lps tu akn diberi kpd ckgu2. Tetapi dr segi pelaksanaan bagaimana cara untuk diberi itu terserah kpd Lembaga Ketua Pelajar untuk memikirkan. Kerja batch kita hanya membeli kek, dan serahkan kpd mereka semasa majlis itu. So, timbul 2 persoalan. 1st, dr segi kewangan, aku da survey harga, bajet dlm RM250. Mahal sbb secret recipe, dan dlm kuatiti yg agk bnyk. So, nk cekup duit mana? Persoalan second, adakah majoriti ahli batch kita setuju hendak buat perkara ini? Sila jawap secepat mungkin.

(2) Lagi satu, tayangan video yg sudah dibereskan oleh Arip Aizuddin. Ini tidak ade masalah, sbb video tu aku sudah bagi ckgu, dan ckgu akan menilai. Kalau ada yang x okey dalam video tuh, cikgu akan infom ak.

(3) Kitorang tanya, bolehkah ahli2 batch kita nak join sambutan Hari guru tuh. Cikgu cakap, perkara ini akan dirujuk kpd Pn Haznah. Kalau boleh, kita perlu beritahu awl2 berapa bilangan yang akan turut hadir di majlis itu dari kalangan batch kita.

Tolong sebar-sebarkan perkara ini. Hari ni 20hb dah, majlisnya 29hb, ade lagi 9 hari untuk kita settlekan semuanya.

15 comments:

~MauiZah HasAnah~ said...

hoh0!! ak skong je!~ n0 pr0B~ =P

Ruh Al-Jadid (روح الجديد) said...

waaaa....ak x leh pi laa
msa 2 ak da kna siap2 mendaftar..huhu

fadhli said...

29??
haha..sori..xleh p..
sbb aku da ade kat pj da..huhu

Saifullah [SwordOfAllah] said...

jap3,
korg kne paham,
mslh plg besa bukanalah samada korg bole dtg atau tidak, mslh nye adlah korg boleh bayar ke tidak...
hehehe.

~cik zue~ said...

SILA RUJUK COMMENT GUE DI WEB BATCH..
malas nk tules kt blog ko yg bersawang ni..
muahahaa~

ainazirah said...

cepat bg no. akaun maybank ko la eh..
dak2 pasum dh nk masuk 25hb..
klu bg awal, ape2 hal nnti snang.. haha~
kesimpulan: cepat carik no akaun ko - msti dh bersarang bersawang tu

awe said...

aku leh byr

tp kalo pegi tu
aku xsure
tgk la
kalo ramai aku leh gi
kalo x
xkot

hurm..
ape2 info nnty bgtau la yer

thnx kerana usaha anda2 yg terlibat

Z@_M4uzAN said...

sengal la epol..
kte nk ltak akaun maybank~~

ak mnungguu..cpat2x..
nnty dwet ak lesap scara tba2x..
haha..

Saifullah [SwordOfAllah] said...

x abeh2 zue neh! ehehe..

ecah, dahh..
ak da msj mauizah da.
nt sne nty dy bg korg.

awe,
yo lah tuh..~~

zaim,
ak msj ko nnt!
tggu2~~!ak nk duet ko~
hehhehe

EmberPen said...

ana blh je bayar...utk guru yg tersayang~
tp nk bayar bila?
ha! nnt kita beli kek sama2 ana bayarla ek.
em, bila tu?hahaha

syara said...

ekk..bru bace p0st hang.hehe..ingtkan ape..len kali wat er tajuk gempak sket.

"attentionn batch 53..hari guruu.."
baru er sed0r skettt..hehe

Saifullah [SwordOfAllah] said...

muhd,
ohh.. an plan nk beli ari rabu atau khamis, tp mgkn ari khamis kot.
nty an bgtw, nta baya tyme tu je dah rr.

syara,
aduii..
ak x pnde r bnde2 cmnih.
len kali ak amek nasehat ko dlu sblm post ape2, ok??
hehehhe..

amiR muJahiD said...

aku ikut je...
kalo kna bayar,bape ek??

Serph said...

wei aku xnak bayar~~blah la wei

Saifullah [SwordOfAllah] said...

amir,
nty ak msj ko.

kamil,
hahaha..
korg jgn trtipu ngn kamil neh,
pdhal dy r baya plg bnyk!
ahhahaa..~~