Monday, February 2, 2009

ak kene tag!! ( 'thanks' to che n zue~)

1. Anda rase anda HOT?
...?? Biase-biase jer~ Kalau kate yer, nnt ckp bgge diri.. Kalo kate tak pulak, menipu lak( ak x suke menipu2 nih!). haha..

2. Upload gambar kegemaran anda.









3. Kenapa anda suka gambar ini?

ni gamba ak sakit mata, 3 ari sblom paper Bio SPM. Lg sdey ak elok dr sakit btol2 ari BIO tuh. Ni jugak pnyebab ak x dpt bace bnyk n bace btol2 utk BIO, smpe ak xley jwb ari tu.. Suke gmba ni sbb, ade la alasan kalo x dpt A BIO, sbg bukti~ haha.

4. Bila kali terakhir makan pizza?
Kat bilik ak di Aspura(A201), wt jamuan Domino Pizza ngn aqil, apip, squall, wak, azam, hafiz n muhammad. Sonok giler~
(senanye mkn tyme tu bukan yg last pon, tp yg trbaru nye x bez utk diingati~)

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu kt nset ak, tjuk pe tah, x tw.. yg pntg, nasyeed~

6. Apa yang sedang anda buat selain dari buat tag ni?
cari gmba ape nk ltak kt soklan no 2 tu, susah tol~

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
saifullah(pedang Allah).. x suke org pggil epul, x de mksod.. tp dh dr sek rndh org pgil cmtu,
adeiii..~

8. Tag lagi 5 orang:
aku rse dah xde mmbe ak yg blom kne tag, so mls laa...
hahahaha.